streda 6. januára 2016

Pokazený PC

~Ách ... Toto mi tak chýbalo.. Tak dlho som nemohla písať články a ani som vám nemohla povedať že čo sa stalo.. Takže teraz k veci. V novembri mi začal blbnúť PC a skončilo to tak že sa musel dať do opravy. Opravovali ho strašne dlho (Povedali že to bude tak týždeň !!Mohli aspoň povedať že to bude viac.. Omnoho viac...) . Keď mi konečne povedali že počítač je opravený, tak som celá natešená išla pre neho. A viete čo? Oni sa vysťahovali! Že zrušili pobočku v mojom meste a že opravené veci budú posiela poštou.. Do teraz mi to neprišlo, tak čakám a čakám

Tak dúfam že ste na mňa úplne nezabudli



4 komentáre:

  1. Čooo? preboha asi by ma drblo :D. Jooj Misaki veľmi ťa ľutujem :( tak dúfam že príde čo najskôr ... T.T. Neboj neboj nezabudla som :D.

    Elyrose

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No týjo, tak to bych ztratila úplně nervy. Obdivuju tě, žes to takhle snesla. Jestli to nedorazí tak si je Leriane půjde hezky podat!! *ukáže ručičky špejličky* ;u;

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem že držíš so mnou :3 ^^ Počítač prišiel až dnes :´(

      Odstrániť